Delegowanie pracowników a przepisu unijne

Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji czy innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd firmowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich potrzebnych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.